Robią skład jak z gry! | TOP 10 transferów 5-16 lipca
97,057
Reddit

Komentarze
  • Footroll
    Footroll

    Ten Inter na grafice przy Donnarumie to ewidentnie trolling na montażu, a cena transferu 65 milionów to ewidentnie jeden z moich zawiasów mózgu. xD Chłop oczywiście przeszedł tam bez kwoty odstępnego. Było to nagrywane przed weekendowym wyjazdem i głową byłem już jak widać na krótkim urlopie. ;)

    • Dark Player
      Dark Player

      @JokerGaming zaakceptuj to że jesteś małym szczylkiem do mnie smarku

    • Dark Player
      Dark Player

      @JokerGaming a ty tam płacz dalej osrany 14 latku

    • Dark Player
      Dark Player

      @JokerGaming myślisz że przez Internet mnie znasz a tak szczerze to w rzeczywistości jestem zupełnie inny i zdziwiłbys się że tu pisze takie rzeczy a na serio jestem bardzo inteligentny

    • Dark Player
      Dark Player

      @JokerGaming mam 18 a nie 12, ale ty masz z 14 około taka jest prawda więc zamknii ten łeb bo gowno o mnie wiesz

    • Dark Player
      Dark Player

      @JokerGaming czemu piszesz że mam 12 lat dzieciaku skoro jestem starszy od ciebie, na sile zawsze takie kidy jak ty starają się wmówić że mają więcej a mają mniej

  • PRObośćinho
    PRObośćinho

    Kiedy wroci Bolczester?

  • Rossonero
    Rossonero

    PetroDollar

  • MATI_PLAY
    MATI_PLAY

    3:48 a on nie bronił w meczu Portugalia- Polska?

  • Serwal <3
    Serwal <3

    Gdzie Ramos i wijnaldum

  • Tomek Kowalski
    Tomek Kowalski

    Emi Buendia 38 milionów do Aston Villi

  • Michał Grabowski
    Michał Grabowski

    Footrool zamienił Milan z Interem xd donnarumma to po pierwsze za darmo a po drugie z Milanu

  • kacperyyt
    kacperyyt

    Kto pamięta jeszcze Ramos główka brama ??

  • antos essaa
    antos essaa

    no niezle

  • Asttter
    Asttter

    Czepiacie sie o logo Interu Jedna i druga druzyna jest z Mediolanu? Jest Wiec gituwa. Mogl dac Legie zamiast Interu, wtedy moznaby bylo sie sadzic

  • Asttter
    Asttter

    Alena jest wart tyle co Suarez 😎 Wkoncu Barca sprzedała ich za tyle samo...xD

  • Zamiatacz 3000
    Zamiatacz 3000

    Pie*dole to Paris Saint jest takie żałosne wykupuje wszystkich a i tak nie umieją nic wygrać idioci żałosne

  • LG Skipper
    LG Skipper

    Wie ktoś czemu nie ma Ramosa ?

  • Mygames&LIFE
    Mygames&LIFE

    Strach pomyslec jaki wpierdol wpuszcza soszo żeby odpaść w 1/8 lm

  • Robert
    Robert

    Cenzura

  • Robert
    Robert

    To może jakieś typy podaj na poszczególne mecze. Będę grał przeciwko zostanę milionerem

  • Mateusz Kuliczkowski
    Mateusz Kuliczkowski

    a gdzie sancho a gdzie ramos co za darmo do psg se poszedł gdzie varane

  • Maks Wultanski
    Maks Wultanski

    ZAPOMNIAŁEŚ O RAMOSIE CHYBA

  • _ szymonnsky_
    _ szymonnsky_

    Jose są miał najwiecej czystych kont w Europie w tym sezonie

  • Janusz jeździ reno premium
    Janusz jeździ reno premium

    Czemu donarums ma logo Interu xD?

  • Mck
    Mck

    A gdzie sancho ?

  • aqq
    aqq

    A Sancho gdzie???

  • Kacper Szczur
    Kacper Szczur

    Co z Messim jak będzie info to dawaj

  • gucciwszafie
    gucciwszafie

    a gdzie ramos?

  • MrJanek91
    MrJanek91

    Najważniejsze i tak, że w weekend Raków pokonał Legię w Superpucharze kraju i to w Warszawie, brawo Częstochowa !! ;) Co do transferów, to ciekawi mnie, jak poradzi sobie Junior Firpo w Leeds.

  • Michał Kolano
    Michał Kolano

    Sancho chyba nie będzie rankingu

  • Adam Stój
    Adam Stój

    Ramos where are you

  • jan kleczkowksi
    jan kleczkowksi

    wydaje mi sie ze w poprzednim przegladzie zostal pominiety sancho tak wiec powinien byc tu

  • XsQx_FN
    XsQx_FN

    Brakuje mi w rankingu Sancho i Rashicy

  • pioterek shoty
    pioterek shoty

    Pewnie na 500k zrobi serwer w Minecraft xD

  • Lil-Chubby
    Lil-Chubby

    Lokonga do arsenalu?

  • Jan Ostrowski
    Jan Ostrowski

    ej a gdzie Ramos?

  • BirmaTheBest
    BirmaTheBest

    11:08 nie wiedziałem że donnarumma grał w Interze

    • Krzysztof ,,Chris'' Krawczyk
      Krzysztof ,,Chris'' Krawczyk

      Też coś przeoczyłem XD

    • Janusz TV
      Janusz TV

      rip demokracja w birmie ;_;

  • Mateusz
    Mateusz

    PSG na obecnym rynku transferowym czuje się jak bogaty krewny wchodzący do sklepu z wyprzedażami, gdy Ty rozglądasz się i szukasz co ile zostało przecenione on po prostu bierze to na co ma ochotę.

  • Gabriel Sajak
    Gabriel Sajak

    Ramos gdzie?

  • Wojtek Rzepka
    Wojtek Rzepka

    Transfery sie rusza jak zawodnicy wroca z wakacji takie jest moje zdanie

  • kvcperr
    kvcperr

    11:18 intery pomyliłeś

  • SzaroLesny8
    SzaroLesny8

    Scenarzysta będzie bez premii😅

  • Pietras WWE
    Pietras WWE

    To nieźle donnaruma przeszedł z interu do psg 😯🤣

  • Łukasz Gnach
    Łukasz Gnach

    To trzeba przyznać, że Barcelona klub dzieci wiadomo Kurwa mać

  • MrSmietana
    MrSmietana

    Szkoda że Dollaruma odchodzi z Interu za 65mln

  • Albert Celiński
    Albert Celiński

    Co sądzisz o pomyśle Barcelony że mają być klubem antyfaszystowskim, pro LGBT itd. ???

  • HUNTi the Footballer ⚽️
    HUNTi the Footballer ⚽️

    Jak Messi lub Ronaldo będzie w PSG, to po 20 latach będziemy tam mieli drugi projekt "Galacticos" 🤯

    • HUNTi the Footballer ⚽️
      HUNTi the Footballer ⚽️

      Ewentualnie Hazard 😉

  • Kacpox
    Kacpox

    Ramos

  • Łukasz Białkowski
    Łukasz Białkowski

    4.31-pierwszy raz słyszę że taki typ w Barsie jest.

    • HUNTi the Footballer ⚽️
      HUNTi the Footballer ⚽️

      Jak bym nie kupował Skarbu Kibica Ligi Mistrzów to też bym nie wiedział XD

  • Michał Kaczmarek
    Michał Kaczmarek

    Jak tak oglądałem sobie to euro to naszła mnie myśl: ten Pedri i ten Frenkie de Jong to by świetnie do Barcelony pasowali. A nie zaraz...

  • Danuta Matusinska
    Danuta Matusinska

    Zabrakło ramosa i Sancho ale fajny film

  • ThePytuss
    ThePytuss

    W tym wszystkim szkoda mi Navasa. Chłop co ma pecha. Grał w Realu świetne występy i zastąpił go Courtois. Teraz w PSG Donnarumma.

  • Hidd3nly
    Hidd3nly

    Jako fan Arsenalu nie wiem co sądzić o odejściu Guendo. Z jeden strony jego ogólny czas spędzony w Arsenalu nie był jakiś wybitny, nie poradził sobie w Hercie a do tego to debil, ale z drugiej przeszedł z drugoligowego Lorient do Arsenalu więc ta sodówka mogła odbić i stąd jego głupie zachowania, przeszedł z Ligue 2 do Premier League więc przeskok ogromny a mimo tego na początku całkiem fajnie sobie radził i grał bez kompleksów i dalej jest młody. Gość może już całkowicie przepaść w tej Marsylii i będzie zaliczał później coraz to słabsze zespoły, ale myślę, że jeśli trafiłby do odpowiedniego zespołu pod okiem odpowiedniego trenera to za parę lat byłby topowym zawodnikiem. A jako kibic Realu jestem wkurwiony. Real mając Hakimiego mógł mieć obrońcę na lata i to wychowanka to odpalił go do Interu bo Zidane go nie chciał a ten teraz wylądował w PSG i prędko stamtąd nie odejdzie. Hakimi może nie jest geniuszem w obronie, ale śmiem twierdzić, że TAA również a wątpię, że Live chętnie by się go pozbyło. Najbardziej mnie skręcało jak widziałem jak Zidane w pewnym momencie sezonu wychodził piątką obrońców z wahadłowymi pół roku wcześniej wyrzucając z drużyny piłkarza, który na tej pozycji jest jednym z najlepszym na świecie. No wyobraźcie sobie, że Real 7 lat temu sprzedaje 21 letniego Varane'a bo przecież w drużynie jest już Pepe i Ramos. I Carvalho jeszcze jest.

  • astal369
    astal369

    I w końcu w ogóle nie wspomniałeś o Sancho. Ani dziś ani tydzień temu

    • qadad
      qadad

      sancho jeszcze nie jest oficjalnie w united

  • astal369
    astal369

    Ale że nie wspomniałeś o Giroud w Milanie? :(

  • Arachne88
    Arachne88

    Hakimiego szkoda mi bardzo. Tak,jestem kibicem Realu:/

  • Wojtek Mysłek
    Wojtek Mysłek

    Sancho?

  • nBy monKler
    nBy monKler

    Jak nigdy ligue 1 będzie sie ciekawie oglądało

  • Doktorek
    Doktorek

    Where Giroud?

  • PuczeK
    PuczeK

    Czemu nie ma tu Sancho?

  • polish waster
    polish waster

    @footroll film gorszy niż zwykle a to i tak wyczyn.

  • Jarosław Ruban
    Jarosław Ruban

    Ramos?

  • Patryk Suder
    Patryk Suder

    Większość by chciała mieć takiego Hakimiego, tylko nie Real 😅

  • Krzysztof Nowak
    Krzysztof Nowak

    a sancho ?

  • Sergiusz Stasiolek
    Sergiusz Stasiolek

    4:30 z tego co ja słyszałem, to oprócz tych 5 milionów to Barça ma podobno 50% od przyszłego transferu

  • LevisxTriceps
    LevisxTriceps

    Ale że o Olivierze Giroud nie wspomniałeś

  • SzeregowyNWJ
    SzeregowyNWJ

    Fajnie, że z tych 65 mln euro Milan nie dostał złamanego eurocenta

  • tomaszty
    tomaszty

    Hej @Footroll mógłbyś się wypowiedzieć na temat aferki na IO w pływaniu? gdzie 6 naszych zawodników musiało wrócić z Japonii do Polski?

  • Stach N
    Stach N

    Moim marzeniem jest żeby griezman i umtiti za gimeneza

  • Genji
    Genji

    To niezły donnarumma z Interu do P$G

  • Patryk Kryk
    Patryk Kryk

    11:09 dlaczego tam jest inter xD?

  • Szymon Prus
    Szymon Prus

    Donnaruma z Interu chyba nie przyszedł 😅😅😅

  • Dazio
    Dazio

    Przecież Donnaruma przyszedł za darmo jako wolny agent.

  • PachPach I PoRobocie
    PachPach I PoRobocie

    A Berghuis z Feyeenoord di Ajaxu?

  • Bartosz Łojewski
    Bartosz Łojewski

    Transfer Andre silvy do RB Lipsk za Jose Sa byłoby lepiej

  • Przemek Nakonieczny
    Przemek Nakonieczny

    jaki masz mikrofon maciek?

  • Kafce
    Kafce

    Nie rozumiem czemu ci przeszkadzają kwoty transferów, poprostu takie czasy

  • mlody
    mlody

    12:30 "jak wywołałam 3 wojnę światową"

  • Piotrek107
    Piotrek107

    Jak można umieścić na liście swoich TOP 10 faceta, o którym nic się nie wie- mowa tu o nr 8 ???!!??! Po prostu wrzuca się na listę i tyle: nie znam, ale wrzuciłem go- żeby było fajnie że do wolverhampton. No i stwierdzenie: Barcelona jak już sprzedaje, to za ochłapy- a mowa tu o 5mln € za jakiegoś anonimowego zawodnika

  • Promix
    Promix

    A gdzie Ben White za 50mln do Arsenalu?

  • _vhc
    _vhc

    ten skład PSG, wygląda jak mój skład w fifie XD

  • fantasyjetski
    fantasyjetski

    Skąd ty te 65 baniek za donnarume wytrzasnąłeś XDDDDDDDD

  • Krystian S.
    Krystian S.

    11:09??? Tu jest błąd

  • Paprykkk
    Paprykkk

    Trojtek mordo, ale gafe walnąłeś

  • Darth Vader
    Darth Vader

    Napiszcie jeszcze 200 razy ze pomylil kluby, ja pierdole.....

  • Tomasz Kaszkur
    Tomasz Kaszkur

    Przepraszam a gdzie jest mukiele do Liverpool

  • Marek pl
    Marek pl

    rodrigo to jest kocur ! ATM zrobilo mega transfer

  • HUNTi the Footballer ⚽️
    HUNTi the Footballer ⚽️

    Czy będziesz jutro oglądał El Clasico legend??? 😘

    • HUNTi the Footballer ⚽️
      HUNTi the Footballer ⚽️

      O 18:55 w Tel Awiwie, na Eleven Sports 1 lub Canal+ Premium 😉

  • Danielek!
    Danielek!

    ramos głowka brama

  • The Regenerator
    The Regenerator

    Gdzie Podolski?

  • Piotr
    Piotr

    Mówiłeś kiedyś o sancho czy go przeoczyłeś

  • Fan Koszykówki. TV
    Fan Koszykówki. TV

    Moje top 10 z tych przedstawionych 1. Giaunligi Donnarumna ( The best Goalkeeper ) 2. Achraf Hakimi ( gracz mega dobry, mam nadzieję że hajs się zwróci) 3. Rodrigo De Paul ( mega fajny transfer, pasuję mi do Atletico) 4. Matteo Guendouzi ( Może być gwiazdą OM więc dobry ruch ) 5. Junior Firpo ( niech się chłopak rozwija) 6. Sandro Tonali ( słaby pierwszy sezon) 7. Rui Patricio ( przepłacili ) 8. Pau Lopez ( Jestem fanem Romy no i Lopez to trochę nie ten poziom) 9. Carles Aleña ( nie jestem jego fanem) 10. Jose Sa ( średniak, jescze za Patricio )

  • marlenkatw199
    marlenkatw199

    Donnarumma z Interu i za hajs? NIE poszedł za darmo czasami? XD

  • Maxee
    Maxee

    11:30 co tu robi herb interu i 65 mln euro xd??

  • Robek95
    Robek95

    To niezły Dollarumma z Interu sobie poszedł Xddd

  • Dominik Wski
    Dominik Wski

    Ramosa pominales;p

  • Typowy Fifi
    Typowy Fifi

    Dzień dobry serdecznie i dzień od razy staje się lepszy :)

  • Darth Maul
    Darth Maul

    Gdzie Ramos?

  • ESEJ100
    ESEJ100

    Jadon Sancho, chyba zapomniałeś

  • Marcin Mauro
    Marcin Mauro

    Maćku dwa chochliki się wkradły... Donnaruma za darmo.. i do tego z Milanu Pozdrawiam ;))

  • Przemek Richert
    Przemek Richert

    Czy ostatnim razem był Sergio Ramos? Jeżeli nie to top 2 jak psu buda się należy :)

  • Gabon HD
    Gabon HD

    Gdzie Wijnaldum?

  • Gabon HD
    Gabon HD

    Przypomnę wszystkim to z Milanem i Interem pod Donnarummą to pomyłka Trojtka nie Maćka

  • Pau Mat
    Pau Mat

    Footroll jako stary Milanista najpierw wydziedziczył popularnego Dollarume do Interu po czym sypną 65 mln, bo on wie, że u Raioli nie ma "za darmo". Ludzie musicie czytać między wierszami xD

Kolejny